We zijn er klaar voor! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Ron Jong - WaarBenJij.nu We zijn er klaar voor! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Ron Jong - WaarBenJij.nu

We zijn er klaar voor!

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

10 Januari 2012 | Nederland, Utrecht

De avond voor de start. De auto is ingeladen en we zijn helemaal klaar voor de trip die morgenochtend rond 9:00 start met een eerste rit naar Praag, Tsjechië.

De voorbereidingen zijn voorspoedig gelopen, hoewel er goed aan gedaan is de auto 3 maal te laten controleren. Er waren nog wat mankementen naar voren gekomen, die nu helemaal verholpen zijn. Dus het ziekenhuis die mij eerder vanavond een positief e-mailtje stuurde dat onze auto zeer welkom is, krijgt een puike auto ter donatie… tenminste, als wij hem heelhuids door de zandbak weten te brengen. We hebben in ieder geval genoeg reparatiemateriaal mee (wat mij, Ron, betreft iets teveel, maar wellicht dank ik Martijn en Linda over enkele weken op mijn blote knieën dat we net dat ene benodigde tooltje bij ons hebben). Ook dank aan Nico (Linda’s vader) voor de hulp aan de auto (zie de foto’s).

Verder wil ik alle sponsoren enorm bedanken voor het bijdragen aan het mooie bedrag van bijna € 5.400,- ! Hiermee is de auto gesponsord en hebben we nog veel geld over om spullen van te kopen. De helft hebben we al besteed aan EHBO pakketjes en voetballen (leeg, anders passen ze niet in de auto, maar met pomp!).

Zoals gezegd brengt de eerste dag ons naar Praag, waar we woensdagavond hopen aan te komen. We hebben gehoord dat we tijdens de rally smsjes aan de organisatie kunnen sturen, en die berichtjes plaatsen zij dan op hun website. Handig als we even geen internet hebben en jullie toch willen laten weten waar we zijn en hoe het gaat. Exacte details waar jullie deze smsjes kunnen lezen volgen later nog. Het plan is om een dagboek bij te houden en elke dag iets te schrijven op deze site. Uiteraard alleen als we internet hebben. Overigens hou ik ook nog een persoonlijke blog bij op ron78.waarbenjij.nu

We hebben er zin in en hopelijk kunnen jullie via onze verslagen een beetje met ons reizen in ons avontuur. Tot het volgende verslag, morgenavond vanuit Praag.

Linda, Martijn en Ron

Nico:

Net onze dochter uitgezwaaid voor hun mooie avontuur. Yoh Ron, leuk berichtje maar die foto’s van mij op het dak… Ik hoop dat jullie veel schik van hebben van mijn werk want er stond een waterig koud windje. Wat een mens allemaal niet doet voor z’n kroost. Succes allemaal en geniet ervan!
    Ank en Nico (ouders van Linda).

Paul:

Veel succes en plezier met dit mooie avontuur. Ik wacht op de volgende post!
    Patricia & Paul

Marian Van Nunspeet:

Succes, Ron,en de whole crew.
    Ik was niet meer in de gelegenheid om dit op kantoor te doen, daar ik ziek was.

Zie je over een paar weken weer.
    gr. Marian